Καλώς ορίσατε στο Bubby's Community - Σύνδεση | Εγγραφή | Βοήθεια

KaFFiR

Ζει κάπου στην Ελλάδα… Ο μύθος λέει πως κατοικεί σε έναν πύργο απ’ όπου μπορεί και βλέπει τα πάντα.
Παρατηρεί τον κόσμο που απλώνεται στα πόδια του, ενημερώνεται για τους πάντες και τα πάντα με πάσα λεπτομέρεια,
και μετά … σχολιάζει. Μελετητής της καθημερινότητας, τον ενδιαφέρει οτιδήποτε μπορεί να δει, να ακούσει ή να αγγίξει.
Όλοι έχουν ακούσει γι αυτόν αλλά ελάχιστοι τον έχουν δει.
Αμφιλεγόμενη φυσιογνωμία, πήρε το όνομα του ,Elric KaFFiR, από τον άραβα δάσκαλό του.
Αποφάσισε πλέον να μοιράζεται μαζί μας τις κρίσεις του επί παντός επιστητού, μέσω αυτής της κοινότητας,
δηλώνοντας πως επιτέλους βρήκε το κατάλληλο μέρος να παραθέτει τους συνειρμούς του.

Huge Bloggers

Interesting Links

KaFFiR's Stuff...

My most popular Posts

Naruto Links

Sport Sites

Βρεττανικά Πανεπιστήμια για MSc

Κοριτσάκι θες να τα φτιάξουμε;; Ένα άρθρο γροθιά στο στομάχι του κατεστημένου!

Κοριτσααααάκιιιιι, θες να τα φτιάξουμε;;;

 

Αυτή η φράση που  βγαίνει αβίαστα στα μικρά παιδάκια, όταν θέλουν να εκφράσουν την συμπάθειά τους στην συμμαθήτρια που “αγαπάνε” καταλήγει να είναι η μεγαλύτερη ανοιχτή πληγή στους ενήλικες άντρες στον τομέα ανεύρεσης συντρόφου!

 

Φυσικά μιλάω για την τελική προσπάθεια (με ποδοσφαιρικούς όρους) που πρέπει να κάνουμε για να βάλουμε το Γκολ! Συνήθως αυτή (η προσπάθεια) πραγματοποιείται με ένα φιλί, είτε με κάποια ιδιαίτερα έξυπνη ατάκα (του στιλ, “Τόση ώρα προσπαθώ να σου πω ότι μ’ αρέσεις!!!! γκουχ γκουχ)…

 

Έχεις βγει δηλαδή με την κοπέλα που σ’ αρέσει, είτε την γνώρισες πρόσφατα είτε την ξέρεις καιρό αλλά τώρα την είδες με άλλο μάτι, είτε την ξέρεις καιρό - πάντα την ποθούσες, αλλά τώρα είδες κάποια σημάδια στην συμπεριφορά της που σε κάνουν να πιστεύεις ότι κάτι μπορεί να γίνει… (Οι περιπτώσεις ξεκινούν από την ευκολότερη κ καταλήγουν στην δυσκολότερη)!
Έχετε κατεβάσει λοιπόν τα ποτάκια σας, όλα πάνε καλά και πιστεύεις ότι τώρα είναι η ώρα να κάνεις την κίνηση! 

Οπ!!!!  Σκάλωμα!!! Να το κάνω, να μην το κάνω;;; Θα τραβηχτεί, θα μου χώσει μπούφλα, ή θα το δεχτεί και θα το συνεχίσει;;;

Πολλές φορές αυτά τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα καθώς δεν κάνουμε καμία κίνηση και η βραδιά περνάει ανεκμετάλλευτη!

Τι φταίει γι αυτό;;; Αν είσαι γυναίκα και το διαβάζεις αυτό, σίγουρα απαντάς ότι φταίμε εμείς που είμαστε κότες, και χέστες και γαϊδούρια και άλλα συμπαθητικά ζωάκια!

ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ!!!!

Και εξηγώ το γιατί αναπτύσσοντας συνοπτικά την θεωρία μου!

Γενικότερα οι άντρες έχουμε γίνει ανασφαλείς! Φοβόμαστε να πλησιάσουμε μία γυναίκα με τον φόβο ότι θα φάμε χυλόπιτα!!! 4000 χρόνια τώρα, από την εποχή που αναλαμβάναμε την πρωτοβουλία να χτυπήσουμε με το ρόπαλο και να σύρουμε στην σπηλιά μας την πιθηκίνα που μας άρεσε μέχρι σήμερα θεωρούμαστε κυνηγοί και πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας καλά, με ελάχιστο στόχο την διαιώνιση του είδους!




Αυτές οι αναρίθμητες χυλόπιτες που έχουμε φάει σαν γένος, έχουν περάσει πλέον στο DNA μας, και στον φόβο άλλης μιας τέτοιας κάνουμε πίσω όταν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για κάτι!

Που καταλήγουμε για να λυθεί αυτό το πρόβλημα;;;

Κατ’ εμέ πρέπει εσείς οι κοπέλες να αναλάβετε κάποια δράση! Να κάνετε εσείς την τελευταία αυτή δύσκολη κίνηση!!!

Μάλιστα, για να μην αρχίσετε την γκρίνια ότι σας βάζουμε δύσκολα, ακούστε τα πλεονεκτήματα που έχετε απέναντι σε εμάς!

 

  1. Η ψυχολογία του άντρα είναι σαφώς απλούστερη από αυτή της γυναίκας. Αν πλησιάσουμε μια άγνωστη σχεδόν κοπέλα, δεν το κάνουμε παρά μόνο επειδή μας τραβάει κάτι πάνω της! Όχι επειδή είδαμε στα μάτια της την αδελφική φίλη που ψάχναμε τόσο καιρό! (Οπότε αν σας αρέσει κ εσάς αυτός που σας πλησίασε, μην κολλάτε, κάντε κίνηση!)
  2. Αν πλησιάσετε κ φιλήσετε έναν άντρα για πρώτη φορά, αυτός είτε θα το συνεχίσει, είτε θα τραβηχτεί (ανάλογα με τα αισθήματά του για εσάς). Επ’ ουδενί δεν θα σας χαστουκίσει ούτε θα αρχίσει να ουρλιάζει μέσα στο ρομαντικό μπαράκι!!!
  3. Οι άντρες έχουμε και το εξής χαρακτηριστικό! Αν είμαστε μόνοι, (μπακούρια για τους καφροτέρους των αναγνωστών) και μας πλησιάσει μια κοπέλα του κύκλου μας, αν φυσικά δεν μιλάμε για γκρέμλιν που έφαγε μετά τις 11 το βράδυ, είναι εξαιρετικά πιθανό να τα βάλουμε κάτω και να βρούμε αρκετά πράγματα που μας αρέσουν πάνω της! Με αποτέλεσμα να μας αρέσει και να γίνει κάτι…      (Πράγμα που δεν κάνετε οι γυναίκες, οι οποίες θεωρείτε μεγάλη κατάκτηση να ρίχνετε χυλόπιτες σε άμοιρα αγοράκια…)
  4. Τέλος, οι γυναίκες έχουν μία ανίατη ασθένεια! Θέλουν να τις θαυμάζουν και να τις ποθούν… Αν έχουν καταλάβει ότι το τελευταίο μπάζο του κόσμου τις γουστάρει, δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα για να του το ξεκαθαρίσουν! Θα τον έχουν εκεί να ψήνεται και να ελπίζει ότι μπορεί να γίνει κάτι, απλά και μόνο για να τους ανεβάζει το ηθικό!

Εμείς απλώς δεν το κάνουμε αυτό! Αν καταλάβουμε κάτι και το διασταυρώσουμε (μην γελάνε και μαζί μας) θα το ξεκαθαρίσουμε το ταχύτερο δυνατόν! Οπότε δεν πρόκειται να πέσετε σε τέτοια λούμπα ποτε!!!

 

 

Η κατακλείδα είναι πως πρέπει να πάρετε κάποια πράγματα στα χέρια σας για να κάνετε και τη ζωή μας και τη ζωή σας ευκολότερη…

 

 

Είμαι ανοικτός στον διάλογο και περιμένω πολυάριθμες απαντήσεις από άντρες και γυναίκες!!!

Posted: Wednesday, June 14, 2006 2:29 AM από το μέλος Elric

Σχόλια:

Black Pearl έγραψε:

ΠΕΣΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ! Επιτέλους κάποιος που με καταλαβαίνει! Εγώ είμαι άλλο φρούτο όμως. Όποτε με είχανε φτάσει στο αμήν και ήμουν πανέτοιμος να κάνω την κίνηση, σηκωνόντουσαν και φεύγανε ή μάθαινα οτι τα είχανε με κάποιον άλλο! Μιλάμε για τρελό γράψιμο ε; Βέβαια υπήρξαν και χυλόπιτες και πολλές καταστάσεις διαφορετικές η μια από την άλλη. Πάντως πολύ καλή η πρωτοβουλία σου. Την υπογράφω με χέρια και με πόδια!!!
# June 13, 2006 7:40 PM

Black Pearl έγραψε:

Λοιπόν, όχι μόνο το υπογράφω αλλά το εκτυπώνω κιολας...
# June 13, 2006 7:42 PM

zouri έγραψε:

Συμφωνω  
# June 13, 2006 11:56 PM

strawberry έγραψε:

Μήπως τα 8έλετα όλα έτοιμα?Τόσα χρόνια ο Ασκητής λέει ότι ο άντρας είναι ο κηνυγός και αν του τη πέσει η γυναίκα μπορεί να τον ευνουχίσει.Τελικά τί θέλετε?Αν μου αρέσει κάποιος θα του ανάψω το πράσινο φώς για να κάνει κίνηση,αν δε μου αρέσει θα τον κάνω να το καταλάβει.Απλά πράγματα.
# June 14, 2006 2:13 AM

papo έγραψε:

Παρόλο που συμφωνώ με αυτά που λες οσο αναφορά την δυστακτικότητα και το οτι κολλάμε ..για μένα πιστευω η καλύτερη λύση είναι ..ΜΠΑΜ και κάτω! Έχει δημιουργηθεί το κλίμα; αισθάνεσαι έτοιμος; το θες αρκετά! Μπαμ ..βάρα πές το ...κάνε την κίνηση..άσε την αυτή με το αγχος...αν δεν θέλει δεν θέλει..πάρε τον πληγωμένο σου εγωισμό , προσπάθησε να είσαι χαλαρός και ...περιμενε για την επόμενη ώρα να σου λεει μαλακίες και δικαιολογίες γιατί σου έριξε χυλοπιτα...

Παρόλα αυτα..η ΝΙΚΕ το έχει πει.. JUST DO IT!
# June 14, 2006 2:39 AM

Γιάννης έγραψε:

Δεν σου έκατσε τελικά εεεε;

:)

Διαφωνώ με όλα όσα λες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχω πει ακριβώς τα ίδια κατά καιρούς...
# June 14, 2006 2:53 AM

θεριό ανήμερο έγραψε:

Μεγάλο θέμα και πρέπει να το λύσουμε. Κι εγώ πάντως είμαι της απόψεως ότι τα πράγματα θα έπρεπε να είναι πολύ πιο απλά απ' ότι τα έχουμε κάνει. Ωραία και σταράτα.
# June 14, 2006 3:00 AM

isobel έγραψε:

Ξέρεις φίλε μου έχουμε κ εμείς DNA κ μας το έχετε ξενερώσει για τα καλά με τα καμώματά σας ορισμένοι από τη συνομοταξία σας. Το ξέρουμε φυσικά πως «Η ψυχολογία του άντρα είναι σαφώς απλούστερη από αυτή της γυναίκας» γιατί είστε απλά απλούστεροι από εμάς, για να το θέσω ευγενικά.

Ας σου κάνω λοιπόν άλλο ένα μάθημα γυναικείας ψυχολογίας. Είσαι γυναίκα, πας στο μπαρ dressed to kill κλπ. Εννοείται πως θες να σε θαυμάζουν, τι θα πρεπε να θες δλδ να σε βλέπει ο άλλος, να σκέφτεται «Μα τον Αγιο το Τζατζίκη τι μπάζο είναι πάλι τούτο!!!» κ μετά να ξερνάει;
Συνολικά την σήμερον ημέραν
Τo ποιος σε κοιτάει κ τι σκέπτεται για σένα ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ αν δεν εξωτερικευθεί σαφώς με κάποιο τρόπο. Δεν έχεις κληρονομικό χάρισμα. Αν είχες θα ήσουν ο Χορταρέας, η Μύριαμ, ο Τζόσουα ή κάτι παρεμφερές πάντως όχι αυτό που είσαι.

Άσε που υπάρχει κ κίνδυνος να πέσεις σε metrosexual. Κάνω πως ενδιαφέρομαι για να τσεκάρω απλώς τι παίζει από την άλλη πλευρά κ μόλις αντλήσω λίγο θαυμασμό κ ικανοποίηση στην άκρατη ανασφάλεια μου στρίβω γιατί αυτός είμαι ο μόνος σκοπός μου στη ζωή!!! Γιατί φυσικά κ δε μπορώ να σχοληθώ με άλλον άνθρωπο στην υφήλιο εκτός από την πάρτη. Πάρτη is the best-est in the whole wide world!!!!

Ε λοιπόν ΟΧΙ!!! Γιατί να θέλω το κοριτσάκι να τα φτιάξουμε αν δε με βρίσκεις αν όχι όμορφη, τουλάστιχον λίγο ξεχωριστή κ συνάμα δεν το βλέπω αυτό με κάποιο τρόπο;
Ε;
# June 14, 2006 4:04 AM

Elric έγραψε:

Black Pearl : Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και για το link στο Blog σου…

strawberry : Ο ασκητής ας λέει ότι θέλει… Είπες “Αν μου αρέσει κάποιος θα του ανάψω το πράσινο φώς για να κάνει κίνηση, αν δε μου αρέσει θα τον κάνω να το καταλάβει.Απλά πράγματα.”. Ναι αυτό κατά την γνώμη μου είναι σωστό, αλλά έλα που δεν το κάνουν  οι περισσότερες!! Δεν είμαι μηδενιστής, και προφανώς δεν πιστεύω ότι όλες οι γυναίκες του κόσμου περιγράφονται από τα όσα γράφω, αλλά η πλειοψηφία αυτών φέρεται κατά την γνώμη μου με αυτό τον τρόπο…
Και ναι, ας τα έχουμε κ μια φορά εμείς όλα έτοιμα! Τόσα χρόνια παλεύετε για την ισότητα των δύο φίλων (την οποία στηρίζω και επικροτώ, για να μην παρεξηγούμαστε), αλλά μην θέλουμε μόνο δικαιώματα από την ισότητα, πρέπει να υπάρχουν και κάποιες “υποχρεώσεις”…

papo : Αρκετά σωστή τοποθέτηση… Αυτή είναι η σωστή αντιμετώπιση πριν την αλλοίωση του DNA μας που ανέφερα παραπάνω… :Ρ


Γιάννης : Παραδόξως φίλε Γιάννη το άρθρο αυτό δεν πηγάζει από μία χυλόπιτα!!! Το είχα καιρό στο νου μου και απλώς βρήκα τώρα τη διάθεση να το γράψω!!!

θεριό ανήμερο : Τεράστιο θέμα, η αλήθεια είναι και δεν μπορεί να αναπτυχθεί γραπτώς εξ’ ολοκλήρου… Αλλά μπορούμε να το προσπαθήσουμε!!! Μέχρι τώρα καλά τα πάμε!!!

isobel : Στην πρώτη παράγραφό σου διακρίνω μια προσβλητική διάθεση την οποία αντιπαρέρχομαι, και αφήνω να σχολιάσουν άλλοι, όχι εγώ (η ευγένεια του οικοδεσπότη).
Εν συνεχεία αυτό που λες για τον θαυμασμό στο Bar από τον x άγνωστο το βρίσκω λογικό και καθόλου μεμπτό… Αυτό που βρίσκω άσχημο και λάθος, είναι π.χ. Να έχεις καταλάβει ότι ο συμφοιτητής σου Κλεομένης Μπαζόπουλος, (1,20m ,173kg , IQ 5) σε γουστάρει, και εσύ είσαι όλο και ποιο γλυκιά μαζί του, του μιλάς (και το τρίβεσαι πιθανότατα) απλά και μόνο για να τον βλέπεις να λιώνει για πάρτη σου και να σου ανεβαίνει το ηθικό!! (Φυσικά, για όσους δεν κατάλαβαν, αυτό μπορεί να συμβεί και με οποιονδήποτε άλλο συμφοιτητή σου που σε γουστάρει, αλλά εσένα δεν σου αρέσει και δεν πρόκειται ποτέ να κάνεις τίποτα μαζί του…)
Στα περί Χορταρέα κτλ, μάλλον πάλι δεν έχεις καταλάβει σε τι αναφέρομαι… Δεν μιλάω για κοπέλες, άγνωστες, που θα πετύχω σε ένα μπαράκι, αλλά για άτομα που γνωρίζονται έστω και στοιχειωδώς… Αν θέλεις μάλιστα να το πάμε προς τα εκεί, σου υπογράφω πως, αν ένας άντρας σου ζητήσει το τηλέφωνό σου σε ένα μπαρ, ή σου πιάσει την κουβέντα στο άσχετο και δεν έχει κάποιο εμφανές πρόβλημα (μεθυσμένος, κρατάει λευκό πτυσσόμενο μπαστούνι και έχει δεμένο τον σκύλο του στο δέντρο) το κάνει επειδή του αρέσεις και θέλει να σε γνωρίσει με έναν απώτερο σκοπό, είτε αυτό το λένε sex είτε σχέση!
Αν σε έχω πλησιάσει, προφανώς θα σε θεωρώ ξεχωριστή, γλυκιά ή κάτι τελοσπάντων πάνω σου, στην προσωπικότητά σου θα με τραβάει…

Υ.Γ. Πιστεύω απάντησα σε όλες τις τοποθετήσεις σου, και περιμένω διευκρινιστικές ερωτήσεις.  (Είχες κάνει δύο όμοια posts οπότε έσβησα το ένα… Ελπίζω να μην σε πειράζει…)
# June 14, 2006 5:39 AM

boxer έγραψε:

Νομίζω ότι η σημερινή κοινωνία έχει επιρεάσει τον άνδρα αρνητικά. Δεν τον βοηθά να ωριμάσει ώστε να μπορεί να ελκύει γυναίκες αλλά και να τις προσεγγίζει ερωτικά. Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές γυναίκες παραπονιούνται ότι δεν υπάρχουν άντρες. Βέβαια αυτό δεν είναι αλήθεια, υπάρχουν άντρες ώριμοι αλλά είναι λίγοι και είτε δεν είναι διαθέσιμοι είτε δεν θέλουν σχέσεις (επειδή έχουν μεγάλη επιτυχία στις γυναίκες).

Είναι πολύ συχνό φαινόμενο σχέσεις να δημιουργούνται μεταξύ φίλων. Αυτό δεν είναι κακό αλλά χάνεται ένα πολύ ωραίο μέρος της σχέσης, το φλέρτ, το αρχικό παιχνίδι...

Βέβαια η κοινωνία έχει επιρεάσει και τις γυναίκες αλλά στην ουσία το πρόβλημα το έχουμε εμείς οι άντρες και όχι οι γυναίκες!
# June 14, 2006 7:22 AM

guru έγραψε:

Αφήστε τις γκόμενες και ασχοληθείτε με τίποτα πιο σοβαρό (πχ Lineage).Οι γυναίκες δε θα ήξεραν τι ήθελαν ακόμα και αν ήταν κλειδωμένες σε ένα μπουντρούμι χωρίς νερό και φαγητό για μια εβδομάδα. Να φάνε, να πιούνε ή να  αποδράσουν ; Πολλά είπα πάλι πάω να δω μπάλα...
# June 14, 2006 10:02 AM

Darthiir the abban έγραψε:

Όχι ρε παιδιά...
Όχι και έτσι....
Ποιός σας είπε ότι και τώρα δεν δίνουμε την ροπαλιά και στην σπηλιά...

Απλά δεν χρησιμοποιούμε ρόπαλο τώρα...

Αλλά όχι έτσι....


Άμα δεν την σβερκώσεις την άλλη δεν λέει....
# June 14, 2006 11:10 AM

Darthiir the abban έγραψε:

Α ναι...
Δεν θα σχολιάσω τα μπλαμπλά των κυριών που ξεκίνησαν από το να σταματήσουν να είναι καταπιεσμένες (αποδεκτό) και έχασαν την μπάλα, και σήκωσαν μια μύτη μέχρι τα ημαλάια...


Αρχίζει ο πόλεμος >:-p
# June 14, 2006 11:13 AM

isobel έγραψε:

φίλοι συν-σχολιαστές του post
κανείς δεν επιθυμεί τον πόλεμο, άλλωστε αν επιχειρήσετε να μας βαρέσετε όλοι ξέρουμε ποιος θα νικήσει ;-)
όσο για την πρώτη παράγραφο δεν έχει σκοπό να προσβάλλει απλώς να αναδείξει πως κ εσείς λίγο τα έχετε μπερδέψει τα ζητήματα:
λέω γω τώρα, ο Χ Κλεομένης γιατί να γυρίζει κ να κοιτάει μια γκόμενα που νιαουρίζει αδιακρίτως ότι κ αν λέει κ που από την ανασφάλεια το μόνο που τη νοιάζει είναι να επιβεβαιώνεται όπου σταθεί κ όπου βρεθεί (ενώ ούτε καν παρατηρεί τις γυναίκες τριγύρω του που φέρονται απλώς φυσιολογικά)
κ μάλιστα όχι απλά ο Κλεομένης γυρνά κ την κοιτάει ένα βράδυ, αλλά βαρά το κεφάλι του στον τοίχο για πάρτη της επί zamanians κ όση αυτή τον φτήνει τόσο αυτός τη βρίσκει
υπάρχει κ το άλλο φαινόμενο στους άνδρες: τρων πακέτο με κάποια γκόμενα που λιώνουν λιώνουν λιώνουν κλπ αλλά επειδή δεν παίρνουν όλες τις απαραίτητες εγγυήσεις επιτυχίας μιας πιθανής προσεγγιστικής κίνησης περιορίζονται στο να λιώνουν (πρήζοντας τους φίλους τους) κ μετά για να ξεπεράσουν αυτό που έπαθαν την πέφτουν ένα βράδυ που τα ήπιαν στο Χ' τσόλι!!!
αν νομίζετε πως κάπου θα βγάλει όλη αυτή η συζήτηση τι να πω...
# June 14, 2006 12:12 PM

Elric έγραψε:

boxer : Πολύ καλή τοποθέτηση. Εν μέρει έχει δίκιο αλλά δεν συμφωνώ απόλυτα!

guru : Περίμενα κάτι περισσότερο από τον μεγάλο guru… Κρίμα, δεν μας έχει συνηθίσει σε λακωνικές τοποθετήσεις!!  Τώρα δεν έχει μπάλα! Μοιράσου τη σοφία σου μαζί μας!!

Darthiir the abban : Να ένας άνδρας που το DNA του δεν έχει αλλοιωθεί ακόμα!  
Τώρα που το λέει, μήπως κανένας ψυχασθενής σκηνοθέτης (Tarantino κτλ) να το κάνει ταινία;;  “Ο πόλεμος των φύλων” !!! Θα είναι ίσως η αιματηρότερη ταινία όλων των εποχών!

isobel  : Μέχρι τώρα δεν εξετάζουμε τα γούστα και τις προτιμήσεις των δύο φύλων… Οπότε το ποια γουστάρει ο Κλεομένης δεν μας ενδιαφέρει (τουλάχιστον δεν συμβαδίζει με την θεματολογία του άρθρου)… Το ότι αυτή τον παίζει για να τις ανεβαίνει το ηθικό είναι το μεμπτό κατ’ εμε και το σχολιάζω. Αν είναι να πιάσουμε τα γούστα των ανδρών και των γυναικών, ανοίγουμε μια ακόμα μεγαλύτερη συζήτηση… Γιατί ο Κλεομένης να γουστάρει την νιαρουρογκόμενα και εσείς τους καγκουρογκόμενους με τα λεντάκια στ’ αμάξι, τους κοιλιακούς και τα σκισμένα παντελόνια, και όχι έναν ευπαρουσίαστο νεαρό που ξέρει να φέρεται, να μιλάει και να σκέπτεται, αλλά έχει μια κοιλίτσα παραπάνω (Σας παραπέμπω στο άρθρο μου “Τέλεια κοιλίτσα μόνη ψάχνει” που θα το βρείτε αριστερά στην σελίδα αυτή στα “Most Popular Posts”).
Στα περί φτυσίματος σε παραπέμπω στα τσιτάτα που περιέχουν γραμματόσημα κτλ, και παραλλάσσονται και για τα δύο φύλα!
Στην τελευταία παράγραφό σου απλά ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ !!! Είμαστε ακριβώς έτσι! Και αυτό όμως μπορεί να περιοριστεί με όλα όσα έγραψα στο αρχικό post… Αν αναλάβετε κ εσείς μερικές πρωτοβουλίες όλα θα είναι ευκολότερα!
Αντιπρόταση στα παραπάνω!!!!! Σας φαίνεται δύσκολο να τον πιάσετε να τον φιλήσετε στην ψύχρα τον άλλο;;; Πείτε σε έναν κοινό φίλο σας ότι σας αρέσει, και φροντίστε να του το πει… Είναι μια αρκετά εύκολη διαδικασία για εσάς, και ιδιαιτέρως αποδοτική!!!
Και μην ακούσω τίποτα ασυναρτησίες από τους 3ους φίλους, ότι “Εγώ είμαι εχέμυθος κτλ κτλ”! Έλεος! Αν ξέρεις ότι η Ελένη καλοβλέπει τον Βασίλη, και ο Βασίλης ας μην είναι τρελαμένος μαζί της, είτε επειδή δεν την έχει σκεφτεί ποτέ ως γυναίκα, είτε επειδή την θεωρεί άπιαστο όνειρο, οπότε δεν έχει τολμήσει ποτέ να σκεφτεί κάτι τέτοιο, ΠΕΣ ΤΟΥ ΤΟ!!! Μόνο κάτι καλό μπορεί να γίνει!!!!  
# June 15, 2006 5:02 AM

glitter label society έγραψε:

Διαφωνώ….και ναι είμαι γυναίκα! ΠΕΙΡΑΖΕΙΙ????!!! Έχω βαρεθεί να σας ακούω να γκρινιάζετε! Θέλετε τη γυναίκα να σας μαγειρεύει, καθαρίζει-πλένει (άρα μερικώς υποταγμένη) και απτην άλλη … θέλετε τη γυναίκα να κάνει την πρώτη κίνηση, να κερνάει τα σφηνάκια, να σας την πέφτει(άρα μερικώς απελευθερωμένη) Υπάρχει μήπως και τίποτα άλλο που θέλετε να κάνουμε για εσάς, να φέρνουμε και τα λεφτά στο σπίτι ίσως??? Το κάνουμε και αυτό πλέον! Ολόκληρη η γυναικεία πραγματικότητα έχει προσαρμοστεί στις δικές σας προδιαγραφές! Μετρήστε πόσες ώρες κάνουμε να ετοιμαστούμε για το «μπαράκι» που λέγαμε, για σας το κάνουμε! Πρέπει να είμαστε όμορφες, να έχουμε τις τέλειες αναλογίες, μαλλί, μάτι, νυχάκι στην τρίχα (για να μην μιλήσω για την ίδια την τρίχα που ακούτε χαλαουα και στρίβετε) πρέπει να είμαστε έξυπνες, αλλά και χαζές όσο πρέπει, να είμαστε sexy αλλά όχι προκλητικές, να παίρνουμε πρωτοβουλίες αλλά να κάνουμε αυτό που θέλετε εσείς, αργότερα να είμαστε νοικοκυρές, αλλά και κυρίες, μητέρες και εργαζόμενες, σύζυγοι και ερωμένες, πρέπει να τα κάνουμε όλα και να συμφέρει! ΕΛΕ0Σ! Το λιγότερο που έχετε να κάνετε είναι να μας κάνετε να νιώθουμε ωραία! Λέτε ότι είναι πολύ πιο εύκολο για έναν άντρα να κάνει κάτι με μια γυναίκα που του την πέφτει απότι μια γυναίκα με έναν άντρα αντίστοιχα. Προφανώς. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, ο τρόπος σκέψης σας είναι απλούστερος και οι ανάγκες σας είναι πολύ πιο απλές, οι δικές μας όμως όχι. Είμαστε επιλεκτικές όχι γιατί σας σνομπάρουμε αλλά γιατί σε πλειοψηφία βλέπουμε πολλά παραπάνω σε αυτόν που θα διαλέξουμε από ένα απλό π***μα. Αυτό μας κάνει πιο δύσκολες, σύμφωνη, αλλά όταν ρίχνετε μια γυναίκα αυτό είναι που του δίνει και μεγαλύτερη αξία. Για φανταστείτε η γυναίκα αυτή να πήγαινε με όσους της την είχανε πέσει, για σηκώστε χεράκια σε όσους αρέσει αυτό. Χμμ..δεν βλέπω κανένα…. !
Τέλος, θέλουμε να νιώθουμε ξεχωριστές, θέλετε να ικανοποιείτε διαρκώς τον εγωισμό σας (και τα 2 ψυχολογικά αποδεδειγμένα),δεν  γίνεται αλλιώς! Άμα γινόμασταν κυνηγοί δε θα νιώθαμε ξεχωριστές και σεις δε θα είχατε κάτι να κερδίσετε για να ικανοποιηθείτε! Το πράγμα δεν δουλεύει αντίστροφα!!! Πάρτε το απόφαση, σταματήστε να γκρινιάζετε και διοχετεύστε όλη αυτήν την αρνητική σας ενέργεια  για το θέμα στο να γίνετε πιο δημιουργικοί για να μας κερδίσετε! Θα μας κερδίζετε πιο εύκολα και θα σας κάνουμε πιο ευτυχισμένους γιατί θα μας έχετε κάνει να νιώσουμε πιο ξεχωριστές! Απλα..
# June 15, 2006 6:23 AM

Human_v2.0 έγραψε:

My turn. Γενικά είμαι κατά του αρχικού post από τον Kaffir.
Πιστεύω ότι τα πλεονεκτήματα που αναφέρει είναι λάθος.Όλα. Αρχίζουμε. "Η ψυχολογία του άνδρα είναι σαφώς απλούστερη από αυτής της γυναίκας" Άρχοντα αυτό το κομματάκι που το τσίμπησες? Στον Freud ή στον Jung? Όχι δεν είναι έτσι. Η ψυχοσύνθεση κανενός δεν είναι απλή και  αυτή η "σεξιστική"  θεώρηση πιστεύω ότι είναι τουλάχιστον απλοϊκή. Το  τί γίνεται μέσα στο κεφάλι καθενός απλά δεν το χαρακτηρίζεις έτσι.

"Επ’ ουδενί δεν θα σας χαστουκίσει ούτε θα αρχίσει να ουρλιάζει μέσα στο ρομαντικό μπαράκι!!!" Σιγά  θα βγάλει και το morning star  να σε πάρει στο κατόπι.  Κάτι τέτοιο δεν γίνεται έτσι απλά. Σκέψου κάποιον που ξαφνικά σε μια καφετέρια αρχίζει να βρίζει σαν λιμενεργάτης που φωνάζει στην διαπασών στο δίπλα πλοίο. Το άτομο αυτό εξευτελίζεται από μόνο του όλοι λένε “καλά τί γελοιότητες. Κτλ....” Το θέμα με μια κοπέλα δεν διευθετείται με ουρλιαχτά και ξύλο εκτός και αν πας να βάλεις το δάκτυλο σου εκεί που δεν πρέπει σε μια άγνωστη.

Ακόμα. "Αν είμαστε μόνοι,  και μας πλησιάσει μια κοπέλα του κύκλου μας,είναι εξαιρετικά πιθανό να τα βάλουμε κάτω και να βρούμε αρκετά πράγματα που μας αρέσουν πάνω της! Με αποτέλεσμα να μας αρέσει και να γίνει κάτι…" Απλά α) δεν κάνεις με τις ενδείξεις μια νύχτας κάτι με μια κοπέλα του κύκλου σου. β) Ψηστήρι. Αν θέλει θα περιμένει μέχρι αύριο να βγείτε πάλι μόνοι σας να είσαι και πιο σίγουρος. γ) Αν πρέπει να σε πλησιάσει κοπέλα κοπέλα του κύκλου σου τότε σκέψου πόσο απλησίαστος είσαι για κοπέλες εκτός του κύκλου σου!?

Επίσης "Τέλος, οι γυναίκες έχουν μία ανίατη ασθένεια! Θέλουν να τις θαυμάζουν και να τις ποθούν…" Αυτό που λες συνοψίζεται στην λέξη ματαιοδοξία. Και το έχουν όλοι οι άνθρωποι. Είτε αυτό σημαίνει να κάθεσαι και να σε κοιτάνε οι άλλοι λέγοντας "πω πω τί τέλειο φύλλο για πίτα ανοίγεις!" είτε "Καλά σήμερα είσαι μια/ένας κούκλα/κούκλος" Επίσης δεν χρειάζεται να γίνει ελεεινός σε φάση " Κοπελιά είσαι ποιήμα καλά ποιος είναι ο μπαμπάς σου ο Ελύτης?" για να γελοιοποιηθείς τελείως σε περίπτωση που η άλλη δεν γουστάρει και δεν έχει και σουρεαλιστικό χιούμορ. Μπορείς να δείξεις το ενδιαφέρον σου χωρίς να έχεις σπείρει το αμάξι σου με "τυχαία ριγμένα" προφυλακτικά.

Κλείνοντας για το post του Kaffir. το "Φοβόμαστε να πλησιάσουμε μία γυναίκα με τον φόβο ότι θα φάμε χυλόπιτα!!!" Είναι τουλάχιστον ηττοπαθές. Η χυλόπιτα δεν τρέλανε ποτέ κανέναν... Η αγαμία από την άλλη... ΚΑΡΓΑ κόσμο.
Όχι θεωρώ ότι δεν είναι απαραίτητο για κάποιον να μπει στο τριπάκι " Θα κάνω την 1η κίνηση/ Και τώρα ΝΤΟΥ!/ 'Η ταν ή επι τας etc." Συναναστρέφεσαι με τον άλλο, πάτε σε κανά δυο μέρη, βλέπεις αν τσιμπάει, τί θέλει κτλ. Δεν χρειάζεται να φας τα μούτρα σου για το τίποτα και ακόμα και φας απόρριψη μαθαίνεις. Βλέπεις που σε παίρνει, τί έκανες λάθος (?), γιατί το άλλο άτομο φέρθηκε έτσι κτλ. Η απόρριψη και η ήττα είναι μέσα στο παιχνίδι. Από πάντα.

Τί λέει ο Ασκητής δεν ξέρω :P

Συμφωνώ αρκετά με τον boxer. Η σημερινή κοινωνία έχει επηρεάσει τον άνδρα αρνητικά. Τον  έχει επηρεάσει αρνητικά γιατί ενώ υπάρχει "εξίσωση" στα δικαιώματα ανδρών και γυναικών σε μεγάλο ποσοστό δεν είναι έτοιμη η σεξουαλική μας ζωή για αυτή την εξίσωση. Οι γυναίκες είναι ποια ισότιμες και ανεξάρτητες από τους άνδρες κοινωνικά. (Αν και ο σεξισμός επικρατεί ακόμα - απλά κοιτάξτε τους δείκτες ανεργίας ανάλογα το φύλλο- ) Αντίθετα βιολογικά ακόμα η γυναίκα περιμένει τον άνδρα να κάνει την πρώτη κίνηση γιατί αισθάνεται την επιβεβαίωση σε μεγάλο βαθμό μέσω αυτής της ανδρικής συμπεριφοράς. Τα αρσενικά ζώα συνήθως επιδεικνύονται στα θηλυκά και όχι το αντίστροφο. Επίσης το κλασσικό "σε βάλω κάτω σου πετάξω τα μάτια έξω" είναι κάτι που υφίσταται. Δηλαδή ο άνδρας θέλει να το κάνει στην γυναίκα και να είναι κυρίαρχος σε αυτό. Είναι βαρύτερος , πιο μεγαλόσωμος και ουσιαστικά είναι αυτός που ”διεισδύει"!

Συνεχίζοντας πιστεύω ότι το θέμα δεν είναι αποκλειστικά στα “κοριτσάκια” αλλά γενικά στα “παιδάκια”. Και  ένα σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση για αυτά παίζει η οικογένεια. Το παιδί τώρα ποια γίνεται πολύ πιο  εύκολα "μαμμόθρεφτο". Κοινώς φοβάται να πληγωθεί, να πάρει ευθύνες, ριζικές αποφάσεις, να ανοιχθεί κτλ. Γινόμαστε φοβισμένοι άνθρωποι στη ζωή μας και κατά συνέπεια στις σχέσεις μας.

Πόσοι από εμάς μαγειρεύουν για να φάνε αν ζούνε με γονείς (άσχετα αν ξέρουν ή όχι)? Εγώ προσωπικά αν και ψιλομαγειρεύω(φακές μακαρόνια) δεν υπάρχει στατιστικώς σημαντική πιθανότητα να μαγειρέψω κάτι στο σπίτι ακόμα και αν δεν υπάρχει φαγητό(θα ζεστάνω αν υπάρχει κάτι αλλά μέχρι εκεί)! Ανάλυψη ευθυνών μηδέν.

Πόσοι δουλεύουν για βιοποριστική βάση? (ακόμα και αν πολλές φόρες τα χρήματα μας δεν είναι και τόσα πολλά) Τα χρήματα βγαίνουν "άνετα" για εμάς, αν δουλεύουμε,δουλεύουμε λίγο για να έχουμε αρκετά για να ζούμε την dolce vita μας. Η βενζίνη στο αμάξι προέρχεται ή από χρήματα της μαμάς άμεσα (άμα το μοιράζεσαι - "Μαμά το Clio δεν έχει βενζίνη βάλε ΟΚ?" ή από άμεσο ή έμμεσο χαρτζιλίκι- "Ε επειδή τώρα δεν έχω μου δίνεις 20 ευρώ για βενζίνη?") Επίσης τρελά φυγόπονη θεώρηση.

Πόσοι έχουν τσακωθεί χοντρά για κάτι?  Ναι ακούγεται κάφρικο αλλά μην μου πείτε ότι ποτέ δεν συναντήσατε ένα γνήσιο μαλάκα που δεν έπαιρνε από λόγια. Αλλά  είπαμε "μπα να πά να γαμηθεί ο παπάρας" η δουλειά μας δεν έγινε, εμείς ζημιωθήκαμε αναγνωρίσαμε την αδικία που έγινε σε βάρος μας αλλά το κατάπιακαμε γιατί "δεν ήταν σωστό"? Γιατί η οικογένεια λέει "Μονάχα οι αλήτες μπλέκουν σε καυγάδες". Αυτοπεποίθεση και υποστήριξη αυτών που πιστεύουμε χολωμένη.

Πόσοι μπορούν να διατηρήσουν μια μακροχρόνια σχέση? Βλέπουμε μια εφήμερη φάση.  Μια κατάσταση "ε άμα το κουράζεις παράτα το!" . “Ελεύθερη σχέση” χωρίς πολλές δεσμεύσεις. Απιστίες στον άλλο γιατί απλά δεν ήταν εκεί εκείνο το βράδυ. Λες και μια σχέση αυτό είναι δεσμεύσεις και πήδημα. Άρα κρατάμε το πήδημα πετάμε τις δεσμεύσεις και είμαστε καλυμμένοι. Γιατί μας μαθαίνουν να είμαστε εαυτούληδες. Εμείς. Εμείς που δεν θα τσαλακώσουμε την εικόνα του cool μάγκα που θα φάει χυλόπιτα, που δεν θα κόψει σαλάτα γιατί είναι γυναικεία δουλεία και δεν θα τσακωθεί επειδή είναι “καφρίλα”. Γιατί καλύτερα να έχεις έναν βλάκα αντί για κανέναν βλάκα. Γιατί  η μαμά μου, μου έχει δώσει το πρότυπο για τον άνδρα που είναι πρώτος σε όλα και φυσικά όταν ρεύεται μυρίζει διόσμος και όταν κλάνει λεβάντα. Γιατί δεν θα διεκδικήσω αυτό που θέλω γιατί τελικά έχω και ένα επίπεδο. Για τον εαυτό σου όλα. Και αν είσαι εαυτούλης μένεις με τον εαυτό σου άπλα. Η συναισθηματική σου ευφυίας είναι τέτοια που δεν μπορείς να “πουλήσεις” τον εαυτό σου για κάποια σχέση και αν μάλιστα απλά έχεις ωραίο παρουσιαστικό και τουμπάρεις τον άλλο απλά σε 2-3 μήνες “ε... δεν δούλεψε...   ***/βλαμμένη ρε! Παράλογο άτομο” Αυτοκριτική? Διάθεση για κάτι σημαντικότερο? Not tonight...

Και έτσι τρώμε την ήττα μας. Και μετά “Δεν το πιστεύω!” “Καλά με δουλεύει?” “Ουωου τί κάνεις τώρα?” “Άσε μονάχα μαλάκες/βλαμμένες γνωρίζω” Ο καθένας έχει αυτόν που του αξίζει. Είτε αυτό σημαίνει   *** είτε αυτό σημαίνει μπουκάλα.

Η ερώτηση “Κοριτσάκι θες να τα φτιάξουμε;” ουσιαστικά μεταβάλλεται στο “Κοριτσάκι(ή  Αγοράκι)  θες να τα φτιάξεις μαζί μου?”  Γιατί για ΕΜΕΝΑ μιλάμε όχι ΕΜΑΣ. Γιατί η οικογένεια μας δεν μας δίνει τα εφόδια να διατηρήσουμε μια σχέση αλλά μια εξάρτηση και επιβεβαίωση. Άρα όχι δεν φταίνε οι γυναίκες ή οι άνδρες, δεν φταίει η πουτανιά των γυναικών ή η γουρουνιά των ανδρών αλλά φταίνε οι συνδαιτυμόνες μας στο κυριακάτικο τραπέζι....Από στιγμή που μιλάμε για μια σχέση δεν μπορεί να φταίνε παρά μονάχα και οι δυο πλευρές. Φταίμε εμείς που δεν απογαλακτούμε που ψάχνουμε ένα νεότερο και σεξουαλικά ελκειστικό νέο “γονέα” για ταίρι μας. Να μας νταντεύει, να μας καλύπτει τις ανασφάλειες μας και το βράδυ να έχει και όρεξη για σεξ. Που απλά ψάχνουμε μια επικάλυψη της οικογένειας μας αντί την δημιουργία κάτι καινούριου.
# June 15, 2006 10:06 AM

gelial έγραψε:

Ομολογώ ότι κι εγώ έχω σκεφτεί έτσι κάποιες φορές...!
# June 15, 2006 11:55 AM

Elric έγραψε:

glitter label society : Το μόνο που έχω να πω είναι πως σκέπτεσαι σαν 40αρα… Κρίμα 20 χρονών κοπέλα σαν τα κρύα τα νερά! Κανείς δεν σας είπε να είστε οι κυρίες τέλειες… Αντίθετα εσείς θέλετε τους κυρίους τέλειους, κ μόλις σας την πέσει κάποιος κατώτερος των προσδοκιών σας, στρίβετε τα μούτρα σας λες και σας μίλησε κάποιος άπλυτος ζητιάνος… Δεν νομίζω κανείς νέος και ανεξάρτητος να περιμένει εσένα να του καθαρίσεις το σπίτι… Αν αυτός πάλι είναι χοντρόπετσος και το σπίτι του είναι το άντρο οποιουδήποτε εξάποδου ζουζουνιού (αδικαιολόγητος κατ εμέ), λένε όλοι, άντρας τι να πεις, αλλά αν εσύ που είσαι η κοπέλα του κ θέλεις το καλό του δεν έχεις πει μια φορά, θα στο καθαρίσω βρε αγόρι μου να δεις πως γίνεται, δεν είναι τιμητικό… Παρ’ όλα αυτά κανείς δεν θα σου ζητήσει τώρα να καθαρίσεις…
Επίσης, αν γκρινιάζεις που πρέπει να φέρνεις λεφτά στο σπίτι, να μην χτυπιόσουν τόσα χρόνια για την ανεξαρτησία σου και τα ίσα σου δικαιώματα!!!! Τα κουβαδάκια σου και σ’ άλλη παραλία… Ξανά λέω, όταν αποκτούμε περισσότερα δικαιώματα, αυτομάτως δημιουργούνται και νέες υποχρεώσεις.


Human_v2.0 : Απλώς RESPECT !!!! Εκπληκτική απάντηση!!! Προφανώς αφού το μισό κείμενο είναι γραμμένο σε αντιδιαστολή με όσα έγραψα εγώ, δεν χρειάζεται να απαντήσω… Η απαντήσεις μου είναι στο αρχικό post.
Για το υπόλοιπο μισό, το βρίσκω εξαιρετικό, κ αρκετά εύστοχο σε μερικά σημεία… Διαφωνώ σε κάποια άλλα, αλλά πιστέψτε με δεν έχω το κουράγιο να το ξαναδιαβάσω ώστε να απαντήσω συγκεκριμένα…
Γενικότερα την προσέγγισή του Human_v2.0, την θεωρώ απόσταγμα καλής και συγκροτημένης σκέψης…  Μακράν η καλύτερη απάντηση σε αυτό το post…
Ας δοκιμάσει κάποιος να τον ξεπεράσει!!!


gelial : Πως έτσι;;; Όπως εγώ ή όπως κάποιος από τους αναγνώστες που σχολίασαν ;;;
# June 16, 2006 8:46 AM

BlaDe RuNNeR έγραψε:

Συμφωνώ με τον Kaffir και συμπληρώνω λέγοντας, πως όταν ένας άντρας ρίξει χυλόπητα σε μια γυναίκα θα το μάθουν 2-3 κολλητοί του φίλοι (αν είναι μπάζο, ακόμα λιγότεροι). Αν γίνει το αντίθετο, θα το μάθει όλη η σχολή - η γειτονιά - το γραφείο κτλ κτλ...

# June 18, 2006 6:09 AM

MikeKills έγραψε:

Μάγκες, πάρτε το χαμπάρι οι γκόμενες μας έχουν καβαλήσει! Ξεκίνησαν διεκδυκώντας ισότητα και να τα αποτελέσματα...Απορώ πως δεν έχουμε βγει αυτή τη φορά εμείς στους δρόμους να ζητήσουμε ίσες ευκαιρίες...

...Όσον αφορά το θέμα της προσέγγισης. Είμαι υπέρ  στο να κάνει ο άνδρας την πρώτη κίνηση. Έτσι προστάζει ο ρόλος του, διότι όπως μου είπε και μια καλή μου φίλη: "Σπαταλάω κάθε φορά που βγαίνω  περίπου 2 ώρες στο μπάνιο και στον καθρέφτη απλά με την ελπίδα....Το μόνο που ζητάω είναι ο άλλος να έρθει πρώτος να μου μιλήσει...".

Με θράσος και σεβασμό λοιπόν...
# June 19, 2006 4:20 AM

Sofia έγραψε:

Για παράδειγμα οι πατεράδες στη Βρετανία βγήκαν στους δρόμους να ζητήσουν ίσα δικαιώματα επειδή ο νόμος προστατεύει κυρίως τις μητέρες και μετά το διαζύγιο κάνουν αμάν και τί να δουν τα παιδιά τους.

# June 19, 2006 6:38 AM

Elric έγραψε:

BlaDe RuNNeR : Σωστό σε βρίσκω.

MikeKills : Δεν αναφέρθηκα στην πρώτη κίνηση… Αυτή είναι αρκετά ανώδυνη και αν αυτός που προσεγγίζεται  δεν είναι κανένας αγενέστατος-η δεν υπάρχει κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα! Όταν έρχεται κάποιος να σου μιλήσει είσαι δεκτικός και σχετικά καλοπροαίρετος… Στην τελική προσπάθεια είναι που επικεντρώνομαι και την θεωρώ ύφαλο στην όλη διαδικασία!!

Sofia : Αξιόλογη πληροφορία…
# June 19, 2006 9:37 AM

Love Me!! Then I will love You!!! έγραψε:

Εγώ από τότε που άρχισαν οι άντρες να κολάνε στο να μου την πέσουν, δεν κάθησα με σταυρωμένα τα χέρια! Πήρα την μπάλα στην κατοχή μου (αφού τόσο σου αρέσουν οι ποδοσφαιρικοί όροι)και έκανα το παιχνίδι μου... Είχα σαφώς περισότερους και συχνότερα γκόμενους από πρίν...Και μάλιστα αυτούς που επέλεγα εγώ! Δεν έπεφτα στην παγίδα του μπακουριού! Αυτός μου την πέφτει, νοιώθω μόνη, ας του κάτσω!!! :P
Γενικότερα το σύστημα "Φούλ επίθεση" αποδίδει...
Φιλενάδες, δοκιμάστε το!
# June 21, 2006 9:38 AM

Bruja έγραψε:

Φίλε Kaffir,θα διαφωνήσω μαζί σου..Καταρχάς,που άκουσες κάποια να αρχίζει να ουρλιάζει και να χτυπιέται μέσα σε ένα μπαράκι μόνο και μόνο επειδή κάποιος πήγε να την φιλήσει?Αυτά μόνο στις ταινίες γίνονται!!Και χαλάρωσε,κανείς δεν πέθανε από χυλόπιτα,αντίθετα πολλοί τραβάνε τα μαλλιοκέφαλα τους και μετανιώνουν που κάποτε δεν έκαναν την κίνηση με κάποια κοπέλα που τους άρεσε..Και ναι θα συμφωνήσω με την glitter label society το ότι είμαστε επιλεκτικές και δεν καθόμαστε στον κάθε πέφτουλα και στον κάθε κάγκουρα,αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστές και αυτό εκτιμάτε κι εσείς!Τέλος,πιστέυω πως αν μια κοπέλα φιλήσει πρώτη το αγόρι,χωρίς αυτός να κάνει κίνηση,πολλοί απο εσάς θα κολακεφτείτε βέβαια αλλά και στάνταρ μερικοί θα σκεφτείτε α την τσούλα!σε πόσους θα την έχει πέσει πριν από μένα?ή με αυτόν τον τρόπο με ευνουχίζει δεν το καταλαβαίνει?και δεν θα της δώσετε την ευκαιρία..
λοιπόν, ξεκολλήστε,τα πράγματα είναι απλά,πάρτε μια βαθιά ανάσα και just do it..





















# June 21, 2006 4:11 PM

Μαραμένος Γλαδιόλος έγραψε:

Εγώ έχω υποφέρει πολύ από τις γυναίκες, και δεν μπορώ να πω πως την συγκεκριμένη περίοδο με απασχολούν αυτά τα θέματα που αναφέρεις...

Καλογραμμένο πάντως το άρθρο σου.
Και βλέπω πολλές απαντήσεις!!! Ενδιαφέρουν τέτοια θέματα τους νέους σημερα!!
# June 28, 2006 6:44 AM

Elric έγραψε:

Love Me!! Then I will love You!!! : Μιά χαρά σε βρίσκω κοπελιά! Αρκετά καλή λογική...

Bruja : You got some points, αλλά το αρχικό άρθρο από μόνο του δέιχνει τις αντιρήσεις μου στα λεγόμενά σου!

Μαραμένος Γλαδιόλος : Βασικά μόνο το name σου, RESPECT!!!
# July 2, 2006 9:26 AM

un1qu3 έγραψε:

Γάμησες απλά.

+1 σε ότι λες...

Απλά κορυφή, τα έσπασες όλα!

Συνέχισε έτσι αλάνι!

# October 15, 2006 4:07 PM

Lemarchand έγραψε:

Ta pragmata einai ligaki pio periploka apo oso fainontai.Me ekanes kai gelasa einai alitheia pantws :).O rolos tou antra htane kai PREPEI na sunexisei na einai tou kunhgou.Shmera ksexwrizei o kunhgos giati apla polloi pleon antres forane capri pantelonakia(o nown noeito - mhn menete sto capri ;)).Ola ksekinane apo thn stadiakh aneksarthtopoihsh kai apaithsewn ths isothtas apo tis gunaikes ana ta eth.Apo klassika thulika thelhsane na ginoune antrakia me oti synepagetai auto kai kapou sthn poreia mperdepsane ki autes tous rolous tous kai genika den kseroune ti theloune sthn telikh.An vreis 2/10 gunaikes na einai noikokures h' na kseroune na mageireuoune sthn hlikia twn 20-25 ela na mou tis deikseis ektos ean exoune ksemeinei se tipota xwria pou xalase o pompos twn Geraniwn..Ean oi gunaikes paizane ton rolo tous san klassika thulika tote kai oi pragmatikoi antres shmera tha htane perissoteroi.Oi kairoi einai genika duskoloi shmera gia tis anthrwpines sxeseis alla edw den mporoume kan na epiviwsoume, gia tis anthrwpines sxeseis tha milhsoume?Sorry an sas kourasa me thn fluaria mou.Entelws authormita auta pou egrapsa, mporei na vghka ki ektos thematos..

Aaaa, kai BTW o Askitis amfivallw an einai empeiros san antras kai genika an pragmatika kserei ti paizei sto dia tauta sto krevatti kai genika.Polles fores ton akouw ti leei kai gelaw. Mallon apo vivlia ta diavazei.. :)

# November 25, 2006 11:06 AM

airy έγραψε:

Afiste tes agamites na mathoune!

# November 25, 2006 11:58 AM

BL@nk έγραψε:

exeis ena megalo dikio s afto p les apo mena file RESPECT!

# November 25, 2006 12:05 PM

BL@nk έγραψε:

kai na pw kai kati alo? se merika 8emata to fte3imo einai oloklirotika twn gynekwn giati nomizoun oti einai 8ees... ti nomizete oti eiste re pusti m ade valte katw ligo tin iperifania sas kai plisiaste mas ligo..

# November 25, 2006 12:09 PM

H_agaph_ponaei έγραψε:

Wraia 8elete eseis oi gunaikes na sas ti peftoume sas aresei na sas anebazoume...Loipon peite pws sas ti peftoume merikes to 8ewreite wraio,alles lete dn mareseis px h' To pio kalo se blepw san filo kai dn mporw na kanw kati mazi s.

Kai otan pleon exete ma8ei pws kapoios sas goustarei amesws na arxizete na ton grafete na mn tou milate  na sas pernei til kai na ton grafete enw prin eisastan mia xaroula k ola meli gala..Skefteste pws ayto mporei na epireazei tin psixologia enos antra enw merikes apo esas  apla pezete mazi tou?..Ayta eixa na pw :)

Kalinixta Kaffir fobero post sumfwnw apolita mazi s alla k me merika sxolia apo tis kopeles mas :D

# November 25, 2006 7:18 PM

adam.o.varus έγραψε:

pesta re file.to ektypwnw kai to dinw se ola ta koritsia i na to steilw me email?ayto einai to megalo erwtimatiko

# November 26, 2006 3:13 AM

Elric έγραψε:

un1qu3, BL@nk, adam.o.varus, H_agaph_ponaei :  Ευχαριστώ παιδιά. Αdam, στείλε το link στις φίλες σου, ώστε να έχουμε απαντήσεις και από αυτές, να γίνει διάλογος.  (Τα replies στο blog, παρακαλώ να μην έχουν spam, είτε να γίνονται άνευ λόγου και αιτίας. Γι αυτό διέγραψα τις καληνύχτες σου BL@nk. Sorry... ).

Lemarchand : Εχεις point αν μη τι άλλο...

# November 26, 2006 5:03 AM

ΙΕΡΑΞ έγραψε:

ΣΥΜΦΩΝΩμε τον human arketa θα ελεγα,Αυτο που θα ήθελα να προσθέσω στην πολυ ωραια συζητηση ειναι τοεξής:Ας υποθέσουμε οτι βρισκόμαστε σε κάποιο δημόσιο χωρο(ειτε πλατεια,ειτε μαγαζια,ειτε μπαρακι ειτε μπουζουκια,ειτε στον δρομοκτλ,,οπουδηποτε)ξαφνικα παρατηρώ μια κοπελα την οποια συμφωνα με την εγκεφαλικη μου αναλυση περναει ολα τα τεστ ελκυστικοτητασ για μενα.λεω:πολυ ωραιο μωρο.οι ματιες μας συναντιουνται και αρχιζει να υπαρχει μια επικοινωνια.υποθετουμε οτι η γκομενα ψιλογουσταρεικαι συνεχιζει αυτο το παιχνιδακι με τα ματια.εως εκει πηγαινουμε ολοι..........το βασικο προβλημα πιστευω εχει να κανει με την επικοινωνια και τα μυνηματα που πρεπει να στειλει ο ένας στον αλλο για να έχουμε επαφή.Τα πραγαματα δυσκολευουν οταν η κοπέλα βρίσκεται μεσα σε αλλη παρεα ειτε μονο απο γυναικεσ ειτε μικτή.Σε αυτο το σημειο θεωρω οτι για να προχωρήσω θα πρεπει να δεχθω κάποιο καλεσμα απο ΤΟ ΜΩΡΟ.Οταν λεω καλεσμα εννοώ το οτιδήποτε ενα μικρο και διακριτικο χαμογελο,ενα νευμα,να μου δειξει οτι δεν ειναι με αυτον που ειναι διπλα τησ,να μετακινηθει μισο μετρο πιο κει απο την παρεα τησ για να δρω χώρο να παω.Να μην παω εκει σαν τον ζητιανο και ειμαι λιγο αταιριαστοσ στο χωρο.Δεν λεω να κανει αυτη τηνκινηση αλλα να βοηθησει τη δυσκολη κατασταση.αλλο καλο σημειο ειναι προσ την τουαλετα .να τον κοιταξει και να διασταυρωθουν ταχα οταν παει στο wc.yυποθετω οτι φτανουμε στην επιμαχη σκηνη τησ γνωριμιασ ,φτανω εκει και αφου συστηθω ηή πω κατι τελοσπαντων αναλογα με την περισταση αναμένω μια διακριτική συμπεριφοραεστω και αν αυτή ειναι αρνητικη,και οχι να ξινιζουν τα μουτρα κατι ψωνισμενα τσολια σαν να λενε (((οοοο πως τολμας να μας μιλησεισσσσσ...)))χαμογελαστε κοιριτσιαααααααααααααααα ειναι μεταδοτικο και θα δειτε ποσο απλα θα γινουν τα πραγματααααα...παιδεσ μπραβο για αυτο το θεμα που πιστευω καιει.φιλακια σε ολα τα μωρααααααααα

# August 21, 2007 10:28 AM

elena έγραψε:

Είσαι απόλυτος σ' αυτό που λες γι' αθτό δεν συμφωνώ.Εγώ προσωπικά όταν μου αρέσει κάποιος του το δείχνω.Το παιχνίδι που γίνεται αναμεσα σε έναν αντρα και μια γυναίκα είναι ενα απο τα βασικότερα στάδια.Για μένα ο τρόπος που σε προσεγγίζει ο άλλος θα παίξει καθοριστικό ρόλο.Γιατί τα λέω όλα αυτά;Θέλω να καταλήξω στο εξής:έσεις όταν πλησιάσετε  μια κοπέλα και δείτε ενδιαφέρον απο τη μεριά της η αμέσως επόμενη σκέψη είναι πως θα την ρίξετε στο κρεβάτι.Δε λέω και αυτό στο παιχνίδι είναι,αλλα δεν έχετε καταλάβει ακόμα οτι για να γίνει αυτό,απο τη στιγμη που την έλκετε ερωτικά, πρέπει να "γαμήσετε"(συγνώμη για την έκφραση)το μυαλό της.Ολες οι γυναίκες θέλουμε τον άντρα που θα μας επιβληθεί,χωρίς να μας πιέσει.Να μας αρπάξει και να μας φιλίσει,Να δούμε μια συγουριά στο προσωπό του.Σιγουριά,όχι υπεροψία.Όσο για το γράψιμο εσείς μας προκαλείτε...αφου έτσι και σας γράψουμε τρελένεστε,κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει..Ο γυναικίος τρόπος σκεψης είναι πολυπλοκος και αυτο είναι όμορφο και σπανιο.οι περισσότεροι απο σας σκέφτεστε το ίδιο.Εμένα αυτό με ξενερώνει.Όταν μια κοπέλα σου δίχνει ενδιαφέρον αλλα δεν σου "κάθεται",μη την αφήσεις,δεν κρύβει πάντα τον πληγωμένο εγωισμό της.Που ακόμα και έτσι να 'ναι,ίσως αξίζει...φιλία

# September 30, 2007 7:25 PM

fikos έγραψε:

nai kala ola auta alla AN leme eisai se mia katastasi pou se exoune apagagei kai se pane sikwto sto ATM na se gdisoun ,katharo myalo kai prepei na patiseis  to PIN sou anapoda ex.1234 -> 4321 amesws eidopoieitai i astunomia tora to poso grigora dra kai pos kai den kserw  kathws episis exoun dimiourgithei kapoies apories opos ti ginete me autous pou exoun PIN 3333 H 4114 den kserw an epitrepete na exoun karta analipsis tetoioi anthropoi  palianthropoi,aparadekto na exeis tetoio PIN,talaiporeis kai ta batsakia.anyway ebisteutite to allo fylo mono tote iparxei isotita.

284 itan o required code mou gia tin istoria,kalinixta mwre!

# March 28, 2008 6:44 PM

EYES OF TRUTH έγραψε:

ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΛΛΟ! ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΙΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΙΤΕ ΥΨΗΛΑ ΕΙΤΕ ΧΑΜΗΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΑΥΤΟ! ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΤΕ ΕΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΣΟΝΤΑ!

ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΕΙΣ Η ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΜΥΤΗ ΨΗΛΑ Η ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΧΥΛΟΠΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΑΣ! ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΕΣ ΤΟ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΕΙΜΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΗ!

ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΨΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ! Η ΑΛΛΗ Η ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ!ΤΕΛΟΣ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ Η ΑΝ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΕΙ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ! ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΣ! ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ! ΑΥΤΑ!

# April 13, 2008 11:23 AM

EYES OF TRUTH έγραψε:

ΠΟΤΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΦΤΕΙ Σ' ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ! ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ 15ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΤΟΤΕ ΜΙΑ ΕΝΗΛΙΚΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΧΑΖΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ!

ΣΟΡΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν' ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!

# April 13, 2008 11:26 AM

ΣΩΣΩ "ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ" έγραψε:

ΜΩΡΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΩΡΑ ΑΛΛΗ ΣΚΑΣΙΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ!

ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΑΓΑΜΗΤΟΥΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...ΤΟΤΕ...

SEE U IN HELL!!! U' RE READY? HAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!!!!!!!!!!

# April 13, 2008 11:30 AM

geo έγραψε:

Η στρεβλή και στρεφή φύση τους, η υπέρμετρη αλλαζονεία και ο εγωισμός τους που τις διαμορφώνει σε ναρκισσιστικές και αυτάρεσκες χίμαιρες, ξεκινώντας από την εφηβική τους ηλικία (όπου αν και ένα έστω μέλος της επιτροπής θέσει βέτο τα πράγματα γίνονται για σένα από μελανά έως...γάμησέ τα) μέχρι την ενήλικη και εμετικά υλιστική ωριμότητά τους μας κόβουν τη φόρα, το θάρρος και τον ανδρισμό. Τις αγαπάμε όμως, και συχνά χάνουμε τις περίπλοκες αλληλουχίες κινήσεων που πρέπει να εκτελέσουμε για να υπερασπίσουμε τον εαυτό μας απέναντι στις τάσεις τους να μας χρησιμοποιούν ως εργαλεία επιδιόρθωσης του ανασφαλούς ή διαταραγμένου ψυχισμού τους. Κακά τα ψέματα, είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει στη ζωή μας.

# May 25, 2008 7:44 AM

Βάιος έγραψε:

Δηλαδή geo, φαντάζομαι τι θα άλεγες αν τις μισούσες! Οι γυναίκες είναι υπέροχα πλάσματα, και αυτό θα το βλέπουμε εφ' όσον τους δείχνουμε την αγάπη μας, δεν τις καταπιέζουμε και δεν τις εκμεταλευόμαστε...απλή λογική!

Κι εμείς δεν είμαστε καλύτεροι...χειρότεροι θα έλεγα!

Κι όλα όσα περιέγραψες ισχύουν γενικότερα για τον άνθρωπο, όχι μόνο για την γυναίκα...

Τους ανθρώπους να βλέπουμε και όχι το φύλλο!...

# May 31, 2008 10:24 AM

maria έγραψε:

Πρώτα ζώ και μετά γράφω...

Σε απλά ελληνικά καλύτερα να δίνουμε το πρασίνο φως εμείς οι γυναικές και απλά να περιμένουμε να κάνειτο αρσενικό το πρώτο βήμα

Γιατί όταν έχεις απενάντι σου έναν άνδρα που σου προκαλεί πεταλούδες στο στομαχι

Παίζεστε με βλεμμάτακια για μεγαλό χρονικό διάστημα

Όλοι η παρέα σου νομίζει οτι σε γουστάρει και σε ρίχνει στο στόμα του λύκου.. κανε εσύ την πρώτη κινήση κτλ...

Έρχεται η ώρα που κάνεις την ρημαδοκίνηση και πέφτείς σε τοίχο..

Υστέρα από αυτό σκέφτόμαι σοβαρά να παώ ή εγω σε οφθαλμίατρο ή να πείσω τους φίλους μου να κανούμε ομαδίκη ψυχανάλυση...ή και τα δύο μαζί...

# September 20, 2008 5:00 PM
Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο) 

(απαιτούμενο) 

(προαιρετικό)

(απαιτούμενο) 


  

Enter Code Here: (required)

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητήςεδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια