Καλώς ορίσατε στο Bubby's Community - Σύνδεση | Βοήθεια

KaFFiR

Ζει κάπου στην Ελλάδα… Ο μύθος λέει πως κατοικεί σε έναν πύργο απ’ όπου μπορεί και βλέπει τα πάντα.
Παρατηρεί τον κόσμο που απλώνεται στα πόδια του, ενημερώνεται για τους πάντες και τα πάντα με πάσα λεπτομέρεια,
και μετά … σχολιάζει. Μελετητής της καθημερινότητας, τον ενδιαφέρει οτιδήποτε μπορεί να δει, να ακούσει ή να αγγίξει.
Όλοι έχουν ακούσει γι αυτόν αλλά ελάχιστοι τον έχουν δει.
Αμφιλεγόμενη φυσιογνωμία, πήρε το όνομα του ,Elric KaFFiR, από τον άραβα δάσκαλό του.
Αποφάσισε πλέον να μοιράζεται μαζί μας τις κρίσεις του επί παντός επιστητού, μέσω αυτής της κοινότητας,
δηλώνοντας πως επιτέλους βρήκε το κατάλληλο μέρος να παραθέτει τους συνειρμούς του.

Huge Bloggers

Interesting Links

KaFFiR's Stuff...

My most popular Posts

Naruto Links

Sport Sites

Βρεττανικά Πανεπιστήμια για MSc

Η δασκάλα (του έρωτα) με τα ξανθά μαλλιά !

  Έβλεπα ειδήσεις πριν από λίγες μέρες ήρεμα και ωραία, και λίγο μετά από το θέμα με τον καλόγερο που δεν έλειωσε στον τάφο του, (δεν μας ενδιαφέρει αν ο τάφος ήταν αεροστεγής, ασβεστωμένος, και ο παππούλης είχε πάρει τρελά φάρμακα πριν πάει να συναντήσει τον Πετράκη, πράγματα τα οποία καθυστερούν φοβερά την αποσύνθεση είναι ασυζητητί ένα ΘΑΥΜΑ ΘΑΥΜΑ !!!) ακολουθεί η εισαγωγή που προηγείται του ρεπορτάζ, από τον anchorman, του επόμενου θέματος.

  Με την αποστροφή να είναι εμφανείς στο πρόσωπο, μιλάει για μία καθηγήτρια στην Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών, που παρέσυρε 14χρονο μαθητή της σε σεξουαλικές περιπτύξεις, και δικάζεται για τις πράξεις της.

 Καθηλωμένος από την ένταση της φωνής του εκφωνητή, περιμένω να πέσει το video, και να δω την γριά άσχημη δασκάλα, με την θρούμπα στην μύτη, που κανείς δεν ξέρει με τι δόλια μέσα εξανάγκασε τον καημένο μαθητή να κάνει sex μαζί της, δεμένη πισθάγκωνα να απολογείται…

Αντ’ αυτού, βλέπω την κοπέλα της φωτογραφίας συνοδευόμενη από αστυνομικούς να οδηγείται στο εδώλιο. 

 

 

 

 Περιμένω να δω που θέλει να καταλήξει ο ποιητής…

Το concept είναι το εξής.

Η 24χρονη Debra LaFave (παντρεμένη για λιγότερο από ένα χρόνο - πλέον χωρισμένη), γνώρισε το παλικαράκι σε μία σχολική εκδρομή…

Έκαναν sex, στην τάξη στο σπίτι της και στο αυτοκίνητό της.

Την τελευταία φορά, αυτή στο αυτοκίνητο, ήταν παρών και ο 15χρονος εξάδελφος του μαθητή, ο οποίος οδηγούσε ενώ το ζευγαράκι βρισκόταν στο πίσω κάθισμα.

Μετά που μίλησε με τον 14χρονο ο οποίος του είπε χαρακτηριστικά “Ήταν απίθανα” ανέφερε το συμβάν, από ζήλια συμπληρώνω εγώ, στην αστυνομία της περιοχής…

Όλα τα υπόλοιπα είναι νομικά, και δεν έχει νόημα να τα παραθέσω…

 

 Έρχομαι και ερωτώ εγώ.

Κυρίως εσάς τους άντρες αναγνώστες, μικρούς και μεγάλους.

 Αν εσείς, στην ηλικία των 14, που οι ορμόνες έχουν κάνει αισθητή την παρουσία τους, εξάψεις και επιθυμίες κάνουν καθημερινά την εμφάνισή τους, χωρίς πιθανή διέξοδο, είχατε την τύχη να σας θέλει η κουκλάρα 24χρονη καθηγήτριά σας, τι θα λέγατε;; Και τι θα κάνατε κιόλας;;;

Πιστεύω πως η πλειοψηφία του ανδρικού φύλου, δεν θα έλεγε όχι στην σέξι δασκάλα της φωτογραφίας.

 


(Η φωτογραφία είναι από περιοδικό μοτοσικλετών, για το οποίο είχε φωτογραφηθεί η Debra στα 19 της)

 

Πολλοί πατεράδες, στο παρελθόν περισσότερο, σε αυτή την ηλικία, έπαιρναν τους υιούς τους από το χέρι και τους εμπιστεύονταν σε μία πόρνη για να τους κάνει άντρες…

 Είναι δυνατόν για κάτι ανάλογο, και δωρεάν, να κυνηγούν τόσο μία υγιή νέα κοπέλα;;;

Σίγουρα, οι νόμοι είναι νόμοι, αλλά τίθενται και αυτοί υπό αμφισβήτηση όπως και όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτή την ιστορία

Από πού και ως που τα αμερικανάκια, είναι ικανά να οδηγούν και να πασπατεύουν το όπλο του μπαμπά τους σε αυτή την ηλικία, και όχι να κάνουν sex με μία γυναίκα 10 χρόνια μεγαλύτερή τους;;

Όπως επίσης, πρέπει να εξετάσουμε, το τι σκέφτηκε το ξαδελφάκι του ήρωα της ιστορίας, και τους κάρφωσε στους μπάτσους, τι σκέφτηκαν οι μπάτσοι που το συνέχισαν, και οι γονείς του που το κυνήγησαν δικαστικά…

 

Για να μην παρεξηγηθώ, δεν απενοχοποιώ την δασκάλα, ούτε τείνω να δώσω δικαιολογία στους παιδεραστές.

Απλώς, κατά την γνώμη μου πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση της κατάστασης.

  1. Το παιδάκι ήταν αγόρι. Που σημαίνει πως και ήξερε τι έκανε (τα παιδιά σε τέτοια ηλικία γνωρίζουν σχεδόν τα πάντα για το sex) και δεν υπήρξε κάποια διαφορά στο σώμα του (σπάσιμο παρθενικού υμένα, αν ήταν κορίτσι, πράγμα ανεπανόρθωτο).
  2. Το θέμα της αποπλάνησης είναι σοβαρό, αλλά γνωρίζοντας πως οι περισσότεροι έφηβοι μαθητές φαντασιόνονται τις δασκάλες τους, δεν το θεωρώ τόσο αποτρόπαιο στην συγκεκριμένη περίπτωση.
  3. Δεν έγινε τίποτα παραφύσην... Έκανε sex ένας άντρας με μία γυναίκα.

 

  Θα ήταν καλύτερο για τους γονείς και το παιδί, να υπήρχε εκτόνωση των επιθυμιών του (sic) σε κάποιον οίκο ανοχής, αφού σε αυτές τις ηλικίες, ελάχιστες είναι οι συνομήλικες κοπέλες που επιδίδονται σε σεξουαλικές πράξεις;;

Αντί να πούμε ένα ευχαριστώ στην όμορφη δασκάλα (ναι βάζω και άλλη φωτογραφία της !!) που έκανε άντρα το παλικαράκι, θέλουμε να την κλείσουμε και φυλακή…

 

Είναι τρελοί αυτοί οι αμερικάνοι…

 

Posted: Thursday, March 30, 2006 11:05 AM από το μέλος Elric

Σχόλια:

μαριλίνα έγραψε:

πληροφοριακά, οι αμερικάνοι οδηγούν απ τα 16 (αν και δε συμφωνώ ούτε μ αυτήν την ηλικία).
το αν το αγόρι ήθελε ή όχι δεν ξέρω πόση σημασία έχει, είναι αντιδεοντολογικο ο εκπαιδευτικός να κάνει σεξ με μαθητή του.

τώρα όσον αφορά τα "τον έκανε άντρα" και "άλλοι πανε τους γιούς τους σε οικους ανοχής", διαφωνώ ριζικά. Σιγά μην  έγινε με ένα *** ο 14χρονος άντρας, και επίσης το "έθιμο" με τους οίκους ανοχής είναι πολύ λάθος και εντελώς εμετικό.

το ότι είανι πολύ όμορφη ισχύει, αλλά δεν αποτελέι ευτυχώς δικαιολογία για καμιά πράξη.
# March 30, 2006 11:18 AM

BlaDe RuNNeR έγραψε:

ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΗΝ Debra LaFave !!!!
Μακάρι να είχαμε και εμείς τέτοιες δασκάλες!!!

Μπορεί η ομορφιά να μην είναι δικαιολογία, αλλά είναι ελαφριντικό... Δεν του δημιούργησε και ψυχολογικά προβλήματα του παιδιού...
# March 30, 2006 4:47 PM

afanu έγραψε:

Μια χαρά πέρασε το 14χρονο, μια χαρά πέρασε και η δασκάλα. Αν πέρναγε μια χαρά και ο ξάδερφος του 14χρονου κανένας από εμάς δε θα ήξερε την ιστορία...
# March 31, 2006 2:46 AM

johnnypatras έγραψε:

"Συγγενής" σου λέει μετά...
# March 31, 2006 3:28 AM

Elric έγραψε:

Δεν οδηγείται κανείς στο δικαστήριο, και σε κατ οίκον περιορισμό, για αντιδεοντολογική συμπεριφορά όμως…
Μπορεί να μην έγινε άντρας, αλλά κάτι αποκόμησε…
Όπως λέει κ ο afanu, πέρασαν και οι δύο τους καλά…
Για την ομορφιά θα συμφωνήσω με τον BlaDe RuNNeR …
# March 31, 2006 8:07 AM

Manolis Viennas έγραψε:

Θυμάμαι και την άλλη περίπτωση πριν ένα χρόνο περίπου στην Αγγλία όπου 2 γυναίκες αφού δώσανε ένα viagra σε έναν άντρα τον δέσανε και τον βίασαν. Όταν τον βρήκε ο συγκάτοικος του δεμένο το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να καλέσει την αστυνομία. Όταν πλέον τον ξεδέσανε και αφηγήθηκε την ιστορία τον ρωτήσανε οι αστυνομικοί αν ήθελε να κάνει μήνυση και αυτός είπε, όπως θα περίμενε κανείς, ότι προφανώς δεν προτίθεται να κάνει μήνυση αλλά αντίθετα το διασκέδασε κιόλας.. Έτσι, έτσι..
# April 1, 2006 11:47 AM

Marina έγραψε:

Δείτε το θέμα απο άλλη όψη. Elric ας πούμε ότι έχεις μία 14 αδελφή, όχι κανέναν μόμολο, όμορφη και περπατημένη που ερωτεύεται όπως όλα τα κοριτσάκια της ηλικίας της τον 24 φιλόλογο, ένα κούκλο. Εάν ο καθηγητής της τη πηδήξει και μαθευτεί θα γίνει το σώσε, θα πεταχτείτε όλοι να τον μαυρίσετε στο ξύλο, παιδεραστή θα τον ανεβάζετε, βιαστή θα τον κατεβάζετε, ακόμη και αν η αδελφή σου ήταν εκείνη "που κούνησε την ουρά της". Ομως το αντίθετο σου φαίνεται φυσικό και παίρνεις το μέρος της δασκάλας. Αν το 14 αγόρι σώνει και καλά ήθελε να κάνει σέξ με μεγαλύτερή του, ας εύρισκε μία εκτός σχολείου. Αλλά δεν μπορεί να είναι κατακριτέο όταν ο καθηγητής είναι αντρας και το θύμα κορίτσι και επαινετικό αν η καθηγήτρια είναι γυναίκα. Οχι και πάλι όχι.
# April 1, 2006 12:26 PM

johnnypatras έγραψε:

Σωστή η Μαρίνα...αυτό είναι συνέπεια της προκατάληψης που υπάρχει πως πάντα ο άντρας είναι ο θύτης και η γυναίκα το θύμα...Εδώ, στο γεγονός αυτό επιχειρήθηκε να δειχθεί πως υπάρχει και η αντίστροφη περίπτωση. Το θέμα είναι πως η άποψή  μου είναι πως δεν ισχύει κάτι τέτοιο σε αυτήν την συγκεκριμένη περίπτωση. Είναι, όπως πολύ σωστά είπες, η αντίστοιχη περίπτωση που το κοριτσάκι "κουνάει την ουρά του", το γουστάρει δηλαδή...κάτι αντίστοιχο έγινε κι εδώ. Ο πιτσιρικάς γούσταρε και δεν πιστεύω κάποιος να διαφωνεί με αυτό.
# April 1, 2006 1:16 PM

Elric έγραψε:

Καλώς ή κακώς (κακώς κατά την γνώμη μου), στην σημερινή κοινωνία επικρατεί η άποψη ότι η γυναίκα πρέπει να είναι παρθένα, και ο άντρας όσο μεγαλύτερος γαμιάς γίνεται… Αυτά είναι κατάλοιπα από τις ιδέες και απόψεις των αρχών του περασμένου αιώνα, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης.
Κακώς, επαναλαμβάνω, ο άντρας που πηδάει από τα 14 του θεωρείται μεγάλος μπήχτης, και είναι το καμάρι της οικογένειας (ο πατέρας του μιλάει για τις γκόμενες του υιού του και γελάνε και τα’ αυτιά του) ενώ αν η κόρη ξενογυρνάει από τέτοιες ηλικίες,
α) δεν τολμάει να το πει, β)αν μαθευτεί θα την αφορίσουν, γ)όσοι γνωστοί της το ξέρουν πουτανάκι την ανεβάζουν, ξεκωλάκι την κατεβάζουν…
Μέχρι να εξαλειφθεί αυτό από την Ελληνική κοινωνία αναπόφευκτα, δεν θα είναι αποδεκτό η 14χρονη να το κάνει με τον καθηγητή της…
Θα συμφωνήσω με τον johnnypatras περί του θέματος για τον άντρα θύτη και την γυναίκα θύμα… Άλλη μια λανθασμένη παλαιωμένη άποψη…
Admin, την είχα ακούσει αυτή την ιστορία, αλλά δεν ήξερα πως το παλικάρι το ευχαριστήθηκε κιόλας…
# April 2, 2006 5:52 AM

ioanna έγραψε:

den mporo na katalavo,afou kala perase to mikro kala prepei na perase kai h daskala,giati tosi fasaria?more den pane na piasoun kanena kathigiti-kathiki san autous pou ekviazoun fititrioules na tous katsoun gia na tous perasoun to mathima 'h gia na paroun ptixio(k na peis pos tha'nai k wraioi paei sto diaolo,alla oloi skata melata einai me to sympathio),alla kathontai k asxolountai me to poia pidixe ena dekatetraxrono 'h an to thelete allios th daskala pou pidixe to deketetraxrono!!!  

# January 30, 2007 6:46 AM

Marinos έγραψε:

Kala re paidia,afou kai oi 2 kala perasane,gt t kanane toso megalo 8ema?? Arketi dimosiotita pire kai h daskala me oli auti tn ypo8esi...k apo tn alli,dn nomizw n anagkase h daskala t 14xrono..k autos mia xara 8 perase.....=] k o "siggenis" 8 zilepse kai ligo tn 3aderfo t..ligo einai st 14 s n t kaneis me tn koukla daskala s...??  

# June 22, 2007 8:12 AM

Effie-Ilisia έγραψε:

Opws kai na xei paidia stin ''Ellada'' zoume kai parolo pou oloi einai mes sth lamogia kai thn poniria  kata ta alla otan kanei kapoios kati anhthiko ksafnika gennietai h timiothta,h hthiki kai h kritiki mesa tou!!! Kai kserete kati den einai afto apla eimaste oloi koutsompolides kai mas aresei na katakrinoume.Den koitame ta xalia mas lew gw pou psaxnoume efkairia na to paiksoume eksupnoi.Afto to stelnw se osous sxoliazoun arnhtika to thema kai theloun na epwfelhthoun me noumera thletheasis(gia tous pswrodimosiografous pou patane epi ptwmatwn eidika!!!)

# August 22, 2007 1:36 PM

Mitragas Jes έγραψε:

Ρε παιδια , επειδη εγω ειμαι λιγο μεγαλουλης για σχολειο . . .

Μηπως η τυπισα κανει ιδιαιτερα , για να μου κανει κανα ιδιαιτερο τα απογευματα ?  

Ειμαι αδυνατος σε ολα τα μαθηματα, οποτε οτι και μαθημα να μου κανει εγω ειμαι Ο.Κ.

# November 28, 2007 9:08 AM

Termitis έγραψε:

    Το θέμα χρήζει εμπεριστατωμένης μελέτης προς εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. Το φυσικό φαινόμενο που θα μελετηθεί, ως κλασσική περίπτωση υπερβολής, θα πρέπει να περιλαμβάνει τις κατάλληλες συνοριακές συνθήκες ημιαναλυτικής και ηλικιακής επίλυσής του. Έστω ότι Α ειναι η δασκάλα και Β είναι ο μαθητής. Με βάση την τιμή των συντελεστών θα κατατάξουμε τις παραγώγους σε ελλειπτικές, παραβολικές ή υπερβολικές αντιστρόφως ανάλογα του χρόνου διάρκειας του σεξ που υπήρξε,σε σχέση με το χώρο και το είδος. Η σχέση από ολικού διαφορικού, με την παρέμβαση του εξαδέλφου (σημείο Γ χωρίς όμως να γαμ) μετετράπει σε σχέση χωριζόμενων μεταβλητών με γραμμική διαφοροποίηση του πολλαπλασιαστή του. Άρα ως εξαγώγιμο συμπέρασμα είναι η μοναδικότητα της λύσης των διαδοχικών προσεγγίσεων ως θεώρημα ύπαρξης και μοναδικότητας της λύσης ώστε να αποφύγουμε τον υποβιβασμό της τάξης της μεθόδου των προσδιοριστέων συντελεστών. Έτσι νομίζω πως έχουν τα πράγματα.

# March 10, 2008 9:35 AM

insomniac έγραψε:

αχ να είχα και εγω ετσι δασκαλα..

# April 5, 2008 1:41 PM

EYES OF TRUTH έγραψε:

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΙΛΙΝΑ, ΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΩΑΝΝΑ! ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΣΕ ΟΣΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ! ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ...

ΣΤΑ 14 ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΙΑΣ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΤΟΥ "ΠΡΑΤΤΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ"!

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ Η ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΑΚΡΑΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ!

ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ...ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ "ΜΑΓΚΑΣ" ΕΝΑΣ 14ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΙΑ 14ΧΡΟΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ!

ΤΟ 2003 ΜΙΑ 13ΧΡΟΝΗ ΕΙΧΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΕΛΛΗΝΑ ΗΘΟΠΟΙΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ, 20 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ! ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ! ΣΥΝΕΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΠΟΥΤΑΝΑ!

ΤΕΛΟΣ, ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΙ!

# April 15, 2008 9:04 AM

ΓΑΤΑ έγραψε:

ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΘΑ ΕΡΘΩ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ??????????????????????? ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΧΑΖΗ ΕΙΜΑΙ????????????????            

# June 14, 2009 5:13 AM
Ποιά είναι η άποψή σας για την παραπάνω δημοσίευση;

(απαιτούμενο) 

(απαιτούμενο) 

(προαιρετικό)

(απαιτούμενο) 


  

Enter Code Here: (required)

Ενημέρωση για Σχόλια

Αν θα θέλατε να λαμβάνετε ένα e-mail όταν γίνονται ανανεώσεις στο περιεχόμενο αυτής της δημοσίευσης, παρακαλούμε γίνετε συνδρομητήςεδώ

Παραμείνετε ενήμεροι στα τελευταία σχόλια με την χρήση του αγαπημένου σας RSS Aggregator και συνδρομή στη Τροφοδοσία RSS με σχόλια